Reklamáció

Amennyiben bármilyen sérülést talál a csomagon, a szállító az Ön kérésére köteles tételesen átadni az árut és a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni. Ha eltérést tapasztal a számlázott és a szállított tételek között, esetleg sértetlen csomagolásban sérült árut talál kérjük, mielőbb jelezze azt számunkra.

Garanciális feltételek

Az általunk forgalmazott termékekre és azok tartozékaira a MultiCom Kft a jogszabályban előírt min. 12 hónap garanciát vállal (ez alól kivételt képez az az eset, ha külön ettől eltérően + garanciális idő kerűl megjelölésre eladáskor) Amennyiben az eszköz hibás, úgy azt a garancia időn belül juttassa el postacímünkre (a hibás árut Önnek kell hozzánk visszajuttatnia).

A terméket a beérkezést követően 3 munkanapon belül megvizsgáljuk és amennyiben megerősítést nyer a garanciális hiba, úgy azt a legrövidebb időn belül kicseréljük. A csereként kiszállított termék szállítási díját magunkra vállaljuk. Amennyiben csere nem lehetséges, úgy vísszatérítjük a teljes vételárat az eredeti kiszállításkor megfizetett szállítási díjjal együtt.

Jótállást a jogszabályban leírtak szerint teljesítjük.